დაესწარი თუ:
-
გინდა იცოდე, როგორ უნდა დაიმკვიდროს ბრენდმა საწყის ეტაპებზე თავი;
-
გაინტერესებს, რა უნდა გაითვალისწინოს ბრენდმა მომხმარებლებთან კომუნიკაციის დროს
-
გინდა იცოდე, როგორ უნდა შეაყვარო ბრენდი მომხმარებელს;
- გაინტერესებს რა უნდა გაითვალისწინო კომუნიკაციისას ბიზნესის დაწყების პირველ ეტაპებზე.
სესიაზე სტარტაპები გაეცნობიან:
რას უნდა მიაქციონ ყურადღება კომუნიკაციის დაწყებისას, როგორ უნდა ააშენონ ბრენდი და შეაყვარონ ის მომხმარებლებს.
ლექტორის შესახებ:
ნინო ეგაძემ თიბისის მარკეტინგის დირექტორის პოზიცია ხუთი წლის წინ დაიკავა. პროფესიით ვიზუალური კომუნიკაციის და გრაფიკული დიზაინის სპეციალისტია.
ტრენინგის ხანგრძლივობა: 2 საათი.
მისამართი: ZOOM
სასურველ სესიაზე ან სრულად კურსზე დასწრება შეუძლია ნებისმიერ სტარტაპერს.