დაესწარი თუ:
-
გინდა, იცოდე ციფრული არხების სწორად და ეფექტურად გამოყენება;
-
გაინტერესებს ციფრული რეკლამის მნიშვნელობა და უპირატესობები;
-
დაინტერესებული ხარ ვებგვერდის საძიებო სისტემებისთვის ოპტიმიზაციით;
-
მნიშვნელოვანია, იცოდე როგორ იხმაურო დაბალი ბიუჯეტით სოციალურ ქსელში;
სესიაზე სტარტაპები გაეცნობიან:
სესიის განმავლობაში სტარტაპერები გაეცნობიან ციფრული არხების თავისებურებებს; შეძლებენ განსაზღვრონ, როგორ დაგეგმონ ციფრული კომუნიკაციის სტრატეგია საკუთარი სტარტაპისთვის და წარმოაჩინონ თავიანთი პროდუქტი თუ სერვისი ეფექტურად.
ლექტორის შესახებ:
პავლე ციფრული მარკეტინგის ლექტორი და ტრენერია; ასევე ფრილანს კრეატიული დირექტორია.
სესიის ხანგრძლივობა: 2 საათი.
მისამართი: ZOOM
სასურველ სესიაზე ან სრულად კურსზე დასწრება შეუძლია ნებისმიერ სტარტაპერს.
სესიაზე დამსწრე კომპანიის წარმომადგენელს შეუძლია წინასწარ მოამზადოს კითხვები ან ქეისები საკუთარი ბიზნესის სფეციფიკიდან გამომდინარე, რაზეც ამომწურავ პასუხსა და რეკომენდაციას მიიღებს კონსულტანტისაგან.
* სასურველია სესიაზე ვიდეო კამერით ჩართვა